قبل از این که به مسئله ی تحصیل موسیقی در اتریش بپردازیم لازم است بدانید که دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی وین همواره در سراسر دنیا به عنوان یکی از بزرگ ترین دانشگاه های هنرهای نمایش و موسیقی شهرت دارد. این دانشگاه از 70 کشور مختلف در سرتاسر دنیا بیش از 1000 استاد و 3000 دانشجو دارد. برنامه های درسی این دانشگاه ها موضوعات مختلفی در حیطه ی موسیقی را شامل می شوند و کیفیت بالای معلمان و دانشجویان شهرتی جهانی در زمینه ی هنر دارد.

علاقه مندان به موسیقی همواره به دنبال تحصیل در یکی از برترین مهدهای موسیقی دنیا یعنی اتریش می باشند. ما در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را در زمینه ی تحصیل موسیقی در اتریش در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

شرایط عمومی تحصیل موسیقی در اتریش

احتمالا می دانید که وین، پایتخت کشور اتریش در چند سال اخیر یکی از بهترین شهرها برای زندگی شناخته شد و کیفیت زندگی در آن بسیار بالا بیان شد. یکی از دلایلی که افراد تمایل دارند تا به تحصیل موسیقی در اتریش بپردازند همین موضوع می باشد. در این بخش از مقاله قصد داریم تا شرایط عمومی تحصیل موسیقی در اتریش را مورد بررسی قرار دهیم.

تحصیل در اتریش شرایط خیلی سختی ندارد، اتریش همواره از تمامی دانشجویان بین المللی که قصد دارند در این کشور در رشته ی موسیقی تحصیل کنند، استقبال می کند؛ مخصوصاً اگر برای تحصیل در رشته موسیقی باشد. به منظور گرفتن پذیرش در این رشته در اتریش لازم است تا دانشگاه با درخواست شخص داوطلب موافقت نماید. شما می توانید به صورت آنلاین فرم درخواست پذیرش و ضمیمه ی مدارک را ارسال نمائید و درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت نمائید.

در صورتی که دانشگاه با درخواست فرد موافقت نماید، یک آزمون ورودی و وقت مصاحبه برای وی در نظر گرفته می شود که برای شرکت کردن در آن می توانید با برگ پذیرش مشروط دانشگاه به منظور اخذ ویزای اتریش اقدام نمائید.

برترین دانشگاه های موسیقی در کشور اتریش

اتریش به عنوان مهد موسیقی جهان شناخته می شود و بسیاری از آهنگسازان، نوازندگان، و خوانندگان برجسته جهان از این کشور برخاسته اند. این کشور دارای یک فرهنگ غنی موسیقی است و آموزش موسیقی در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شما در کشور اتریش شاهد دانشگاه های هنر بسیاری خواهید بود که رشته ی موسیقی در آن ها وجود دارد.

در اتریش، دانشگاه های دولتی و خصوصی متعددی وجود دارند که به ارائه آموزش موسیقی در مقاطع مختلف می پردازند. برخی از این دانشگاه ها دارای قدمت و شهرت جهانی هستند و از بهترین دانشگاه های موسیقی جهان محسوب می شوند.

در این مقاله، به معرفی برترین دانشگاه های موسیقی اتریش خواهیم پرداخت.

دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی وین MDW

دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی وین MDW

دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی وین (MDW) یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های موسیقی در جهان است. این دانشگاه در سال 1817 میلادی تاسیس شد و از آن زمان تاکنون، به پرورش بسیاری از استعدادهای موسیقی جهان کمک کرده است. که اغلب منابع دانشگاهی بین المللی این دانشگاه را بزرگ ترین دانشگاه موسیقی جهان می دانند.

MDW  دارای 13 دانشکده و انستیتو است که در زمینه های مختلف موسیقی، هنرهای نمایشی، و علوم انسانی فعالیت می کنند. این دانشگاه همچنین دارای یک ارکستر سمفونیک، یک ارکستر مجلسی، و یک گروه کر است که به اجرای کنسرت های متعدد در سراسر جهان می پردازند.

دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی گراتس

دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی گراتس در این کشور یکی دیگر از دانشگاه های مشهور در کشور اتریش می باشد. این دانشگاه هم بین 6 دانشگاه هنری برتر در کل اروپا شناخته می شود. در اتریش برخی مدارس موسیقی به اسم کنسرواتور وجود دارد که مدارسی خصوصی بوده و افراد باید برای تحصیل در آن ها هزینه بپردازند.

دانشگاه موسیقی موتزارتیم سالزبورگ

دانشگاه موسیقی موتزارتیم سالزبورگ (MSM) یکی دیگر از دانشگاه های موسیقی معتبر در اتریش است. این دانشگاه در سال 1962 میلادی در شهر سالزبورگ، زادگاه وداع موتزارت، تاسیس شد.

MSM  دارای 10 دانشکده و انستیتو است که در زمینه های مختلف موسیقی، از جمله موسیقی کلاسیک، موسیقی مدرن، و موسیقی جهانی، فعالیت می کنند. این دانشگاه همچنین دارای یک ارکستر سمفونیک، یک ارکستر مجلسی، و یک گروه کر است که به اجرای کنسرت های متعدد در سراسر جهان می پردازند.

دانشگاه خصوصی موسیقی جام جم

دانشگاه خصوصی موسیقی جام جم (JUM) یک دانشگاه خصوصی موسیقی در وین است که در سال 2004 میلادی تاسیس شد. این دانشگاه در زمینه های مختلف موسیقی، از جمله موسیقی کلاسیک، موسیقی مدرن، و موسیقی ایرانی، فعالیت می کند.

JUM دارای یک ارکستر سمفونیک، یک ارکستر مجلسی، و یک گروه کر است که به اجرای کنسرت های متعدد در سراسر جهان می پردازند.

کالج خصوصی موسیقی آنتون بروکنر

کالج خصوصی موسیقی آنتون بروکنر (AB) یک کالج خصوصی موسیقی در گراتس، دومین شهر بزرگ اتریش است. این کالج در سال 1993 میلادی تاسیس شد و در زمینه های مختلف موسیقی، از جمله موسیقی کلاسیک، موسیقی مدرن، و موسیقی جهانی، فعالیت می کند. AB دارای یک ارکستر سمفونیک، یک ارکستر مجلسی، و یک گروه کر است که به اجرای کنسرت های متعدد در سراسر جهان می پردازند.

اینها تنها برخی از برترین دانشگاه های موسیقی اتریش هستند. سایر دانشگاه های موسیقی این کشور نیز از کیفیت آموزشی بالایی برخوردارند و فرصت های مناسبی را برای تحصیل در رشته موسیقی در اختیار دانشجویان قرار می دهند.

برترین دانشگاه های موسیقی در کشور اتریش

 

شرایط کلی اخذ پذیرش در رشته ی موسیقی در اتریش

شما برای این که بتوانید از دانشگاه ها جهت تحصیل موسیقی در اتریش پذیرش بگیرید لازم است تا با زبان آلمانی و موسیقی به ویژه نوازندگی آشنایی داشته باشید. برای این که در دانشگاه های برتر اتریش پذیرش بگیرید باید در آزمون ورودی آن شرکت کرده و قبول شوید. در این شرایط مجوز تحصیل می گیرید.

شما برای پذیرش و ثبت نام به رزومه و انگیزه نامه نیاز دارید. علاوه بر این نیاز است تا شما به زبان آلمانی تسلط داشته باشید تا بتوانید در رشته ی موسیقی در دانشگاه های اتریش تحصیل کنید. پس از ثبت نام فرد باید خود را برای روز آزمون عملی آماده کند.

آزمون ورودی تحصیل موسیقی در اتریش

همانطور که در بخش های قبل اشاره کردیم؛ در رشته های هنری موضوع مورد بحث استعداد فردی است. از طرف دیگر تعداد کسانی که به حوزه ی موسیقی علاقه دارند روز به روز در حال افزایش است. دانشگاه ها اغلب قبل از پذیرش آزمون صلاحیت برگزار کرده که این آزمون سه بخش نظری، عملی و مصاحبه را در پی دارد.

در آزمون تئوری قابلیت و توانایی شما در زمینه ی دروس تئوری موسیقی و تست شنوایی سنجیده می شود. برای نقال در تست شنوایی که انجام می شود مینور یا ماژور بودن قطعه و ریتم یا دیکته ملودی مورد بررسی قرار می گیرد. و در آزمون عملی، از متقاضیان دعوت می‌شوند تا 1 تا 3 قطعه از سبک‌های مختلف را اجرا کنند و داوران مهارت عملی را بررسی می‌کنند.

در بخش آخر که مصاحبه ای کلاسیک است، کمیسیون تصمیم گیری در آن شما را بهتر شناخته و شما هم فرصت شناخت آن ها را بهتر پیدا می کنید. در این مصاحبه از اهداف و انگیزه ی شما سوال می پرسند.

تحصیل رایگان موسیقی در اتریش

احتمالا شما هم درباره ی تحصیل رایگان در اتریش در رشته ی موسیقی شنیده اید. افرادی که ساکن خارج اتحادیه ی اروپا بوده و تمایل دارند تا در دانشگاه های دولتی اتریش و به زبان آلمانی در رشته ی موسیقی تحصیل کنند، تقریبا تحصیلی رایگان خواهند داشت. دلیل کلمه ی “تقریبا” در جمله ی قبل این است که این دانشجویان موظف به پرداخت 724 یورو به ازای هر ترم تحصیلی به دانشگاه هستند که مبلغی بسیار ناچیز است.

دانشجویانی که عضو اتحادیه ی اروپا بوده و قصد دارند تا در دانشگاه های خصوصی تحصیل کنند باید سالانه مبلغی در حدود 36336 یورو به عنوان شهریه پرداخت نمایند. اما دانشجویان خارج از اتحادیه ی اروپا برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی مبلغی حدود دو برابر یعنی 72672 یورو در سال به عنوان شهریه پرداخت می نمایند.

علاوه بر این؛ دانشجویان هزینه هایی مانند هزینه ی درخواست یا ثبت نام هم دارند. شهریه های بیان شده تقریبی بوده و در دانشگاه های مختلف متفاوت می باشد.

تحصیل موسیقی در اتریش

مقاطع تحصیلی موسیقی در اتریش

تحصیل در رشته ی موسیقی اتریش در مقاطع مختلف، از کارشناسی تا دکتری، فرصتی عالی برای علاقه مندان به موسیقی است تا در یکی از مهدهای موسیقی جهان، با بهره گیری از کادر آموزشی مجرب و امکانات آموزشی پیشرفته، به فراگیری دانش و مهارت های لازم در زمینه موسیقی بپردازند.

مقطع کارشناسی

تحصیل موسیقی در اتریش در مقطع کارشناسی اغلب 4 سال به طول می انجامد. در این دوره بیشتر دانشجویان یکی از رشته های موسیقی مثل نوازندگی تخصصی یک ساز را هم در کنار سایر دروس عمومی می گذرانند. هر چند جز نوازندگی، لیسانس در تئوری موسیقی، آهنگسازی، آواز یا رقص در دوره های سه یا چهار ساله تدریس می شود.

برخی از دوره های لیسانس را می توان به زبان انگلیسی گذراند. دانشجویان در دوره ی لیسانس به مطالعه ی دروسی مانند هارمونی کاربردی، تاریخ موسیقی، رهبری، موزیکولوژی، اجرا یا کنترپوان یا دروس موسیقی جاز یا پاپ می پردازند.

مقطع کارشناسی ارشد

این دوره در اتریش حدود 2 سال به طول می انجامد. دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس موسیقی در اتریش یک رشته را که درواقع مقدمه ای برتخصص بیشتر یا ادامه تحصیل در دکتری می شود مطالعه می کنند و به کسب تجربه ی هرچه بیشتر در آن زمینه می پردازند. این دوره را می توان دوره ای تخصصی تر برای یاد گرفتن یک ساز مانند هارپ، پیانو، باسون، ویولن ابوا دانست. در این دوره به جز نوازندگی تخصصی هم سایر رشته های مختلف اراده می شود که در این قسمت اشاره ای کوتاه به آن ها می کنیم: تئوری موسیقی، موسیقی باروک، اپرا و موسیقی تئاتر، موسیقی برای مدیا، راهبری ارکستر بادی، موسیقی مجلسی، مدیریت موسیقی، آهنگ سازی، آموزش موسیقی و غیره.

مقطع دکتری

تحصیل موسیقی در اتریش در این دوره در حدود 3 الی 4 سال طول می کشد. دانشجویان و پژوهشگران موسیقی تحصیلات خود را در این دوره به پایان می رسانند و مدرک دکتری خود را به منظور استفاده از فنون موسیقی یا دانش تئوریک خود دریافت می نمایند. لازم است به این نکته توجه کنید که شما برای دریافت پذیرش در شاخه های موسیقی در مقطع دکتری لازم است فوق لیسانس مرتبط داشته باشید. پژوهشگران در 6 ترم تحصیلی خود رشته هایی مانند آموزش موسیقی را مطالعه می کنند و پس از آن تز آکادمیک ارائه می دهند.

بعضی رشته های تحقیقاتی در حیطه ی مطالعات اجرای موسیقی، رقص معاصر یا روان شناسی موسیقی کاربردی و آهنگسازی سایر شاخه های مطالعاتی دیگر در مقطع دکتری هستند.

اخذ ویزای تحصیلی در اتریش

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای تحصیلی در اتریش

افرادی که موفق می شوند تا از یکی از دانشگاه های اتریش پذیرش تحصیلی بگیرند، پس از آن لازم است تا برای اخذ ویزا برای تحصیل در اتریش اقدام کنند. ما در این قسمت به معرفی مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی اتریش می پردازیم.

افرادی که تمایل دارند تا در رشته ی موسیقی در اتریش تحصیل کنند باید دانند که زبان تحصیل در این کشور در تمامی مقاطع در دانشگاه های دولتی به زبان آلمانی بوده و بیشتر دانشگاه ها از متقاضیان درخواست مدرک زبان آلمانی B2 را دارند.

 اگر قصد دارید در این مقطع در اتریش به تحصیل بپردازید، اما زبان آلمانی را بلد نیستید یا قصد یادگیری آن را ندارید، لازم است بدانید که می‌توانید به زبان انگلیسی هم تحصیل کنید. با این حال، باید به یاد داشته باشید که هزینه آن ممکن است نسبت به دانشگاه‌های دولتی اتریش مقداری بیشتر باشد؛ زیرا تنها تعداد محدودی از دانشگاه‌ها دوره‌های آموزشی خود را به زبان انگلیسی ارائه می‌دهند و هزینه تحصیل در این دانشگاه‌ها ممکن است نسبتا” بالاتر باشد.

جالب است بدانید موسسه اعزام دانشجوی ما (اپلای 118) به عنوان نماینده رسمی کنسرواتوارهای اتریش در ایران فعالیت می‌کند و امکان برگزاری آزمون‌های ورودی افراد را در ایران دارد. علاوه بر این، متقاضیان می‌توانند بدون نیاز به مدرک زبان، در کمترین زمان ممکن این فرآیند را طی کنند. این امکان به ما این اجازه را می‌دهد که با سرعتی بیشتر نسبت به سایر شرکت‌ها این فرآیند را انجام دهیم، تنها کافی است که یک ساز برای ما نواخته شود، و ما آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به شما خواهیم بود. جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید اینجا کلیک کنید. 

بررسی مزایا و معایب تحصیل موسیقی در اتریش

قطعا هر تصمیمی مزایا و معایب خاص خود را دارد و تحصیل موسیقی در اتریش هم از این قاعده مستثنی نیست. با این حال هر ساله افراد بسیاری برای مطالعه ی موسیقی به این کشور می آیند. ما در این جا به بررسی مزایا و معایب تحصیل رایگان موسیقی در اتریش می پردازیم.

مزایای تحصیل موسیقی در اتریش:

معایب تحصیل موسیقی در اتریش:

بازار کار رشته ی موسیقی در اتریش پس از تحصیل در این رشته

افراد بسیاری که تمایل دارند تا رشته ی موسیقی تحصیل کنند، به این موضوع امید دارند که بتوانند پس از دوران تحصیل خود در اتریش بازار کار مناسبی را تجربه کنند. جالب است بدانید که متوسط دستمزد ناخالص نوازندگان در این کشور 58049 یورو و معادل نرخ ساعتی 28 یورو می باشد. جز این، آن ها میانگین 1770 یورو هم پاداش دریافت می کنند.

این حقوق ها بنا به نظرسنجی حقوق که به صورت مستقیم از کارفرماها و کارمندهای ناشناس در اتریش گردآوری شده، بیان شده است. یک نوازنده ی ابتدایی که حدود یک الی سه سال تجربه دارد، می تواند به صورت متوسط 41373 یورو حقوق دریافت نماید. اما یک نوازنده ی ارشد که حدود هشت سال تجربه داشته باشد می تواند به طور میانگین 71710 یورو حقوق دریافت کند.

در صورتی که قصد دارید تا در این کشور در این رشته تحصیل کنید، بهتر است تمامی احتمالات و جوانب را در نظر گرفته و بررسی کنید.

شرایط عمومی تحصیل موسیقی در اتریش

بورسیه موسیقی در اتریش

از آن جایی که افراد بسیار تمایل به تحصیل موسیقی در اتریش دارند جالب است بدانید که اتریش مقصد مهاجرتی جذابی برای دانشجویان می باشد چرا که در برخی از مناطق اتریش افراد می توانند از بورسیه ی تحصیلی استفاده نمایند. شرایط استفاده ازاین ویژگی بنا بر علایق تحقیقاتی یا شایستگی علمی می باشد. مبلغ بورسیه ی اهدا شده توسط دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی در وین به دانشجویان خارج از اتحادیه ی اروپا 36300 یورو می باشد که تنها یک بار فرصت استفاده از آن وجود دارد. دانشجویان کشورهای خارج از اتحادیه ی اروپا که می توانند 3 ترم را با نمرات عالی در رشته ی اصلی خود سپری کنند و نمره های خوبی در دوره های دیگر تحصیل خود بگیرند، این امکان برای آن ها فراهم می شود تا برای بورسیه ی تحصیل موسیقی در اتریش درخواست دهند.

متاسفانه دانشجویانی که مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری را دارا هستند نمی توانند برای بورس تحصیلی اقدام نمایند. دانشجویان خارج از اتحادیه ی اروپا در اتریش می توانند بورسیه و کمک هزینه های تحصیلی بسیاری را دریافت کنند.

اقامت بعد از تحصیل موسیقی در اتریش

افرادی که در رشته ی موسیقی تحصیل می کنند بعد از اتمام تحصیلاتشان در این کشور می توانند تا یک سال به عنوان شخصی که جویای کار است، تمدید نمایند و پس از آن با پیدا کردن شغلی متناسب با تخصصشان از طریق کارت قرمز سفید قرمز عنوان اقامتی خود را تغییر دهند. این کارت برای افراد فارغ التحصیل یک سال اعتبار داشته و امکان تمدید آن هم وجود دارد. افراد می توانند بعد از دوسال برای کارت قرمز سفید قرمز پلاس اقدام نمایید که محدودیت کار با کارفرمای مشخصی نداشته و حدود 1 الی 3 سال اعتبار دارد. پس از 5 سال اقامت قانونی در اتریش افراد می توانند به اقامت دائم اتریش و در کل بعد از 6 الی 10 سال اقامت به تابعیت اتریش دست پیدا کرده و پاسپورت اتریشی دریافت کنند.

هزینه ی تحصیل موسیقی در اتریش

قبل از اینکه شما ویزای تحصیلی اتریش بگیرید، باید در مورد هزینه تحصیل در رشته موسیقی در این کشور اطلاعات داشته باشید. دانشگاه‌ های دولتی که در کشور اتریش وجود دارند، شهریه‌ ای از شما نمی‌ گیرند و تحصیل در آنها کاملاً رایگان است. حتی اگر جزو متقاضیان اتحادیه اروپا باشید، خیلی راحت می‌ توانید در دانشگاه‌ های دولتی آنجا تحصیلات خود را ادامه دهید. اما در صورتی که به تحصیل موسیقی در اتریش فکر می کنید و نمی خواهید در دانشگاه های دولتی آن تحصیل کنید، باید بدانید که هزینه های نسبتا زیادی را متحمل خواهید شد.

با این حال باید بدانید که افراد بسیاری خواهان تحصیل موسیقی در اتریش هستند و آن را یک فرصت استثنائی تلقی می کنند. این کشور یکی از امن ترین کشورهای اروپایی است که افراد بسیاری تمایل دارند تا درآن تحصیل کنند. برخی از افراد هم از این رو که اتریش دارای نظام آموزشی قوی و دانشگاه های با رنکینگ بالا است، تمایل دارند تا در آن تحصیل کنند. بهر حال باید بدانید که تحصیل موسیقی در اتریش به یکی از پرطرفدارترین رشته های تحصیلی این کشور تبدیل شده است.

 

تحصیل موسیقی در اتریش

 

یکی از دغدغه هایی که دانشجویان این رشته در این کشور با آن روبرو هستند هزینه ی تحصیل موسیقی در اتریش می باشد و همانطور که گفتیم دانشجویانی که از خارج اتحادیه اروپا وارد شده و قصد تحصیل دارند در صورتی که در دانشگاه های دولتی تحصیل نکنند باید هزینه های بالایی را در هر ترم پرداخت نمایند. که در زیر توضیح مختصری داده ایم.

 اگردانشجویان  بخواهند در دانشگاه‌های دولتی برای تحصیل موسیقی پذیرش بگیرند، هزینه شهریه حداقل 724 یورو است که با این روش می‌توانند با خود همراه نیز داشته باشند.

ولی در کنسوارتورها نمی توانند همراه داشته باشند. دقت کنید که دانشگاه های خصوصی بسیار گران تر از دانشگاه های دولتی هستند. هزینه های تحصیل در اتریش در رشته ی موسیقی متفاوت از سایر رشته ها می باشد. در اتریش، دو مدل کنسرواتوار برای تحصیل موسیقی وجود دارد. اولین مدل، کالج‌های تخصصی برای موسیقی هستند که شهریه آنها به صورت ماهیانه است و حداقل بین 300 تا 450 یورو می‌باشد. دومین مدل کنسرواتوارها، به صورت ترمیک است و هر ترم حداقل بین 1200 تا 2000 یورو (بستگی به کنسرواتوار) می‌باشد.

 دانشجویان بین المللی این نکته را در نظر داشته باشند که هرسال تقریبا بین 3000 تا 23000 یورو باید صرف هزینه ی تحصیل موسیقی در اتریش نمایند. برای برنامه های تخصصی تر هم شهریه هایی معادل 35000 یورو و حتی بیشتر در سال وجود دارد.

برای عضویت در اتحادیه دانشجویی هم باید هزینه پرداخت کنید که در هر ترم حدوداً ۲۰ یورو است. البته این همه ماجرا نیست. قطعا شما نیاز به اسکان در خوابگاه دانشجویی دارید که هزینه آن بسته به منطقه و سبک زندگی شما متفاوت است اما چیزی بین ۸۵۰ الی ۱۰۰۰ یورو برایتان تمام می‌ شود. حتماً باید در کنارش مقدار هزینه‌ هایی را مربوط به پوشاک، تفریح و حمل و نقل نیز در نظر بگیرید.

در زمینه ی تحصیل رایگان در اتریش یا تحصیل از طریق بورسیه و یا تحصیل غیر رایگان هر کدام مزایای خودشان را دارند اما به هر حال اتریش کشوری است که به دانشجویان بین‌المللی اهمیت زیادی می‌ دهد و می‌ تواند گزینه خوبی برای تحصیل در رشته‌ های مختلف از جمله موسیقی باشد.

سخن پایانی

در پایان، می‌توان گفت که تحصیل موسیقی در اتریش، به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز آموزش موسیقی در جهان، فرصت‌های بی‌نظیری را برای علاقه‌مندان به هنر و موسیقی فراهم می‌کند. با دسترسی به اساتید برجسته، فضای فرهنگی پویا و امکانات آموزشی فراوان، دانشجویان موسیقی در اتریش می‌توانند به بالاترین سطوح تخصص و ارتقاء حرفه‌ای خود دست یابند. 

همچنین، تحصیل موسیقی در اتریش فراتر از یادگیری فنی موسیقی است و به دانشجویان این امکان را می‌دهد که به عمق موسیقی از لحاظ فرهنگی و هنری پی ببرند و با آثار برجسته‌ی هنرمندان گذشته در موسیقی آشنا شوند. بنابراین، اتریش به عنوان مقصدی برجسته برای تحصیل موسیقی، به دانشجویان این فرصت را می‌دهد تا به دنیای پرآوازه و پرشور موسیقی فراخوانده شوند و آرمان‌های هنری خود را به واقعیت تبدیل کنند.

ما در این مقاله سعی کردیم تا تمامی ابعاد تحصیل موسیقی در اتریش را مورد بررسی قرار دهیم. امیدواریم که این مقاله برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

برای اطلاعات و جزئیات بیشتر در زمینه مهاجرت، می‌توانید با اپلای 118 در تماس باشید.

تیم ما از کارشناسان و مشاوران با تجربه آماده است که به شما در ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی، مشاوره‌ی مورد نیاز و راهنمایی در کلیه مسایل مرتبط با اعزام دانشجو، اخذ اقامت تحصیلی ، اخذ ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت، و سایر موارد مرتبط کمک خواهند کرد.

برای تماس با ما، می‌توانید از راه‌های ارتباطی موجود در وبسایت ما استفاده کنید و یا از طریق ایمیل یا تلفن زیر با ما در ارتباط باشید .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها