اتریش یکی از کشور های اروپای مرکزی می‌باشد. این کشور در قلب اروپا قرار دارد و هر ساله مهاجران زیادی از طریق روش های متفاوت، اقدام به مهاجرت میکنند. این کشور برای زندگی بسیار مناسب و مورد علاقه مردم دنیا به خصوص جهان سوم است. کیفیت بالای زندگی، رفاه اقتصادی و امنیت در کشور اتریش در سطح بالایی قرار دارند. این موضوع باعث شده است که انتخاب خیلی از کشور ها اتریش باشد.

همانطور که می دانید زندگی در یک کشور با معایب و مزایایی همراه است. بنابراین زندگی در یک کشور هر چقدر که مفید باشد،  دارای معایبی نیز می‌باشد. بنابراین زندگی در کشور اتریش نیز مشکلاتی دارد.  کشور اتریش در سال های گذشته با ورود مهاجران زیادی همراه بوده است. یکی از این مشکلات میتواند رفتار مردم اتریش با مهاجران باشد. در ادامه با این موضوع به طور کامل آشنا می شویم. همراه ما باشید.

مردم اتریش چگونه رفتاری دارند؟

شاید به این موضوع تا به حال دقت نکرده باشید. اما یکی از موضوعات مهم که بیشتر مردم هنگام مهاجرت به آن دقت میکنند، برخورد و رفتار مردم کشور مقصد است. رفتار مردم اتریش با مهاجران از مسائلی است که افراد هنگام مهاجرت به آن اهمیت می‌دهند و طبیعتاً تمایل زیادی دارند که بدانند برخورد و رفتار مردم اتریش با آن ها چگونه است؟

بنابراین این موضوع یکی از دغدغه های اصلی مردم  مهاجر به کشور  اتریش به حساب می‌آید. سوال این است که آیا برخورد و رفتار مردم اتریش با مهاجران خوب است یا خیر؟

به طور کلی بررسی ها نشان داده اند که کشور اتریش از آن دسته کشور هایی است که خیلی مهاجر پذیر نیست. بنابراین این کشور، کشوری است مانند کانادا یعنی خیلی میزبان مهاجران از سراسر دنیا نمیباشد. این موضوع باعث شده است که مهاجرت به کشور اتریش نسبت به سایر کشورهای اروپایی تقریبا سخت تر و دشوار تر باشد اما غیر ممکن نیست.

مردم اتریش به طور کلی در اولین برخورد سرد برخورد میکنند. بنابراین این موضوع قابل توجه باشد که آن ها در برخورد اول برخورد خیلی گرم و صمیمی نیستند و این موضوع ممکن است خیلی از افراد را متعجب و شوکه کند. بنابراین شما نباید در برخورد اول انتظار برخورد گرم و صمیمی داشته باشید. البته توجه کنید که برخورد سرد آن ها به معنی بی ادبی و رفتار تند و زننده نیست. پس بدانید که مردم اتریش رفتار غیر محترمانه ای ندارند و با مهاجران برخورد بدی نمی‌کنند. آن ها فقط خیلی صمیمی نمی‌شوند آن هم فقط در برخورد اول!

رفتارم مردم اتریش با مهاجران ایرانی

خیلی از ایرانی ها هنگام مهاجرت به اتریش با این سوال رو به رو میشوند که برخورد مردم اتریش با ایرانی ها به چه صورت است؟ بنابراین این موضوع برای مهاجران ایرانی مهم است که افراد کشور اتریش با آن ها چگونه برخورد میکنند؟ مردم اتریش خیلی صمیمی و گرم برخورد نمی‌کنند. این موضوع برای مهاجران از سراسر دنیا و ایران نیز صدق میکند. اتریشی ها رفتار رسمی دارند. این موضوع باعث شده است که رفتار آن ها برای مهاجران یک مشکل تلقی شود. پس این موضوع را میتوان یک مشکل برای زندگی دانست. البته موضوعی که در مورد مردم اتریش وجود دارد، این است که افراد اتریشی همیشه آنقدر سرد و جدی نمی‌باشند. پس میتوان گفت که مردم اتریش مردم نژاد پرستی نیستند و همچنین با ایرانی ها بخاطر نژاد پرستی و یا ملت  سرد نیستند. بلکه این کشور با همه مهاجران به این صورت برخورد می‌کند. اما دقت داشته باشید که اگر بتوانید به زبان آلمانی مسلط باشید میتوانید با مردم این کشور به مرور صمیمی شوید و رابطه خوبی برقرار کنید. پس توجه کنید که یادگیری زبان آلمانی در برقرار کردن ارتباط با اتریشی ها بسیار موثر است و سبب ترمیم روابط شما با مردم اتریش میشود.

علاقه اتریشی ها به شروع روابط

با اینکه خیلی میشنویم افراد اتریشی، انسان های سرد و رسمی هستند اما این مردم به طور باطنی علاقمند با دیدار با بیگانگان و همچنین برقراری روابط جدید هستند. این افراد دوست دارند افراد جدیدی را بیشتر و بیشتر بشناسند. اما با این حال دوست شدن با افرادی که اصالتا اهل اتریش هستند، سخت می‌باشد. البته به این نکته دقت داشته باشید که اگر با این افراد دوست باشید، آن ها همراهان و دوستان خوبی به حساب می آیند. اما این نکته را فراموش نکنید که اگر با آن ها ارتباط برقرار کنید بهتر است خیلی وارد زندگی خصوصی آن ها نشوید. زیرا این افراد دوست دارند که زندگی شخصی و خصوصی آن ها حفظ شود و کسی وارد حریم خصوصی آن ها نشود.

این کشور در برخورد با مهاجران تاکنون انتقادات زیادی داشته است که این نقد ها چندان خوشایند نبوده است. این انتقادات مربوط به برخورد آن ها با مهاجران است‌. همچنین برخی از رفتار های مردم این کشور باعث شده است که برای مردمی که از سایر کشور ها مهاجرت میکنند، ناخوشایند به نظر بیاید. زیرا همانطور که میدانید مردم هر کشوری علاوه بر رفتار های خوب دارای عادات بد هستند. اتریشی ها بسیار به برخی رفتار معتقد اند و به مردم مهاجرت کننده نیز پیشنهاد میکنند این رفتار و عادات را رعایت کنند و از شما انتظار دارند که این موارد را به خاطر بسپارید. در ادامه با این عادات و رفتار ها آشنا میشویم.

حقوق سگ ها در کشور اتریش

یکی از رفتار مردم اتریش که بسیار به آن پایبند هستند، رعایت حقوق سگ ها است. اتریشی ها علاوه بر اینکه این موارد را رعایت میکنند، به مردم نیز پیشنهاد میکنند که این موارد را به خاطر بسپارند. به طور مثال آن ها این مورد را به عنوان حقوق سگ ها کبد دانند که آن ها می‌توانند هر جا که خواستند مدفوع کنند و این در هر زمانی می‌تواند اتفاق بیفتد‌. بنابراین این مورد باید مد نظر شما قرار گرفته شود.

نگرش منفی از رفتار مردم اتریش

یکی از رفتار و عادات مردم اتریش که به شدت معروف و مشهور در دنیا است، نگرش منفی و دیدگاه غیر مثبت اتریشی ها است‌‌. بنابراین اگر دیدید که آن ها از شما نگرش منفی دارند، تعجب نکنید چرا که این رفتار در

مردم اتریشی به شدت دیده می شود. بیشتر مردم اتریش تمام دید خود را برای انتقاد به منفی ترین نگرش به کار میگیرند. بنابراین آن ها دیدگاه منفی نسبت به کار ها و برخی رفتار مهاجران دارند که این موضوع خیلی مورد پسند افراد مهاجر نیست. علاوه بر این‌ موضوع افراد اتریشی خیلی به تغییر و نوآوری پایبند نیستند بنابراین سعی نکنید ان ها را تغییر دهید چون میلی به ایجاد رفتار های جدید و نو ندارند.

رک و با صراحت بودن مردم اتریش

یکی از برخورد های مهم افراد با مردم مهاجرت کننده این است که آن ها بسیار افراد رکی هستند. بنابراین اگر با برخورد با صراحت این افراد مواجه شدید، تعجب نکنید چرا که این نوع رفتار بسیار دیده میشود. خیلی از مهاجرانی که به اتریش مهاجرت کرده اند از رفتار خصمانه اتریشی ها تعریف میکنند. مردم معتقدند که مردم اتریش نه تنها با افراد خارجی، بلکه با یکدیگر نیز رفتار تهاجمی و خصمانه ای دارد. برخی از مردم نیز از این موضوع به عنوان نکته مثبت یاد میکنند. افراد خارجی معتقدند که مردم اتریشی با مهاجران رفتار صادقی دارند و این موضوع یعنی افراد میدانند که اتریشی ها نسبت به آن ها چه دیدگاهی دارند.

اتریشی ها مردم با محبتی هستند

با اینکه بیشتر افراد از رفتار سرد و رسمی مردم اتریش صحبت میکنند اما خیلی از مردم از برخورد با محبت افراد اتریشی صحبت میکنند. بنابراین افراد از بوسیدن خیلی زیاد، انگیزه گرفتن زیاد از حد مردم، لمس کردن جاهای شخصی بدن دوستان و ما بقی موارد محبت آمیز در اتریشی ها بسیار دیده میشود. بنابراین رفتار محبت آمیز با دوستان خود در اتریشی ها بسیار رایج است. بنابراین یک مهاجر به عنوان ساکن کشور اتریش باید این مورد را جز آداب و رفتار مردم اتریش بپذیرد که در افراد اتریشی محبت و همچنین تمایلات جنسی به شدت بین مردم دیده میشود.

یکی از برخورد و رفتاری که مهاجران خیلی از آن تعریف میکنند، فحش ندادن مردم اتریش است. خیلی از افرادی که به این کشور مهاجرت میکنند، اعتقاد دارند که اصلا ندیدند مردم اتریش به کسی فحش بد بدهند. بنابراین اگر به این کشور مهاجرت کرده اید به این نکته برخورد میکنید که آن ها اصلا به شما فحش نمی دهند و از کلمات توهین آمیز استفاده نمی کنند. بنابراین آن ها اتریشی را ها را به عنوان افرادی مهربان میشناسند حتی اگر برخورد آن ها سرد و غیر صمیمی باشد. اما نکته قابل ذکر است که آن ها اگرچه از کلمات توهین آمیز استفاده نمیکنند، اما در برخورد این افراد با مهاجران استقبال نه چندان گرمی دیده نمیشود.

جدی بودن افراد اتریشی در برخورد

یکی از مشهور ترین رفتار اتریشی ها که با مهاجران دیده میشود، رسمی بودن این افراد است. اتریشی ها در هنگام سلام و احوالپرسی خیلی رسمی و محکم صحبت کرده و دست میدهند. همچنین برخی از مردان اتریشی به خصوص افرادی که پیر تر هستند باید دست خانم ها را ببوسند. بنابراین اگر با این رفتار مواجه شدید تعجب نکنید. همچنین اگر آقا هستید در رفتار اتریشی ها با این موضوع مواجه میشوید که مردان اتریشی همدیگر را نمی بوسند و شما نیز حق این کار را ندارید. لازم به ذکر است که اتریشی ها به عنوان رفتار رسمی به افراد مهم احترام می‌گذارند و این موضوع در برخورد با مهاجران نیز صدق میکند. پس بهتر است در برخورد با مردم اتریشی آن ها را با نام خانوادگی صدا بزنید. توجه کنید که در برخورد با افراد اتریشی ها همانند برخورد اتریشی ها با مهاجران، بهتر است که قبل از استفاده از نام کوچکشان از آن ها اجازه بگیرید.

یکی از مواردی که در رفتار اتریشی‌ها با مهاجران دیده میشود، رفتار متعادل اتریش ها است. به طور کلی مردم اتریش، مردم نرمالی هستند. بنابراین رفتار کردن این کشور به اصطلاح یک رفتار میانه است. این مردم بسیار عامه پسند هستند که در رفتار با همه و همچنین مهاجران به فراوانی دیده میشود. به طور مثال آن ها آرام صحبت میکنند، بسیار به قوانین پایبند هستند، آدم های حرفه ای هستند و رفتار هایی از این قبیل دارند. بنابراین این موارد در رفتار و برخورد آن ها با مهاجران بسیار دیده میشود پس اگر به این رفتار ها برخورد کردید، تعجب نکنید زیرا که با وجود ارتباط عمیق این موارد خیلی در مردم اتریش دیده میشود.

همچنین ناگفته نماند که مردم اتریش با مهاجران برخورد محکمی دارند و آن ها به اصطلاح سفت و سخت می‌باشند. بنابراین این سفت و سخت بودن باعث شده است که به عقاید و آداب خود احترام بگذارند. بنابراین شما نیز باید این نکته را در نظر بگیرید و به آن ها و عقایدشان نیز احترام بگذارید. همچنین این افراد ظاهر برایشان مهم است. بنابراین آن ها در برخورد با یکدیگر و همچنین مهاجران بسیار شدید به ظاهر خود اهمیت میدهند و از شما نیز انتظار این کار را دارند. بنابراین آن ها هواره لباس های مرتب و تمیز استفاده میکنند و به آراستگی معروف و مشهور هستند.

لازم به ذکر است که برخی از مهاجران تصور می‌کنند که اتریشی ها مردم فخر فروش و تجملاتی هستند و این برخورد با مهاجران به شدت دیده میشود. اما به طور کلی این برداشت صحیح نیست زیرا آن ها فخر فروش و یا دوست دار تجملات نیستند. بلکه اتریشی‌ها فقط محافظ کار هستند و این مورد در رفتارشان با مهاجران نیز دیده میشود. بنابراین اگر دیدید که یک اتریشی در مهمانی های شما به ندرت لباس معمولی و راحت می پوشد، تعجب نکنید چرا که در اتریش رسمی بودن بسیار مهم است و ارزش بالایی نیز دارد. 

اگر به عنوان یک مهاجر به خانه یک اتریشی دعوت شدید باید برخی از آداب را رعایت کنید. بنابراین مسائل زیادی هستند که برای اتریشی ها حائز اهمیت هستند و باید برای شما نیز اینگونه باشد. مثلاً شما باید در برخورد با کودکان آن ها به آن ها دست دهید. لازم به ذکر است که اگر به عنوان مهاجر به خانه آن ها دعوت شدید باید یک هدیه هر چند کوچک تهیه کنید. همیشه این مورد را بدانید که از خرید گل های میخک و نیلوفر خودداری کنید چرا که اتریشی ها از این گل ها بیزار هستند. هیچوقت نباید تعداد

گل های شما دوازده عدد باشد. زیرا که عدد ۱۲ و یا ۱۳ برای مردم اتریش بد یمن محسوب میشوند.

به طور کلی رفتار اتریشی ها با مهاجران خاص است و آن ها خلق و خوی ویژه ای دارند. مثلاً شما باید به عنوان یک مهاجر بدانید که خانواده در کشور اتریش از جایگاه بالا و با ارزشی برخوردار است. بنابراین مردم اتریش همیشه در شنبه ها که روز تعطیل است، تعطیلات خود را با خانواده میگذارنند. همچنین باید بدانید که مردم اتریش به خانه های خود اهمیت ویژه ای میدهند. بنابراین آن ها فقط ملاقات های بسیار مهم و خانوادگی را در منازل خود برگزار میکنند.

آشنایی به ویژگی های اتریش

کشور اتریش کشوری قرار گرفته در شرق اروپا است. پایتخت این کشور شهر زیبای وین می‌باشد. این کشور از شمال با کشور آلمان و جمهوری چک همسایه است. از شرق با کشور های مجارستان و اسلواکی و از جنوب با ایتالیا و اسلوونی و از غرب با سوئیس و لیختن هم مرز می باشد. رشته کوه های آلپ در این کشور قرار گرفته اند و زیبایی خاصی را به وجود آورده اند. کشور اتریش حدود هشت میلیون نفر جمعیت دارد که دو میلیون نفر از این تعداد در پایتخت اتریش یعنی وین زندگی میکنند. زبان آلمانی اتریشی زبان رسمی این کشور می‌باشد. البته در این کشور به زبان های دیگر صحبت کرده میشود که میتوان به کرواتی و مجارستانی اشاره کرد.

کشور اتریش کشوری قدرتمند است و آب و هوای نسبتا معتدلی دارد اما در طول سال با بارش برف و باران بسیار مواجه میشویم.  زندگی در این کشور به دلیل جمعیت کم بسیار با کیفیت است بنابراین در این کشور رفاه، اقتصاد، امنیت و… در سطح بسیار مناسب و مطلوبی قرار دارند. همین موضوع باعث شده است که افراد زیادی به دلایل مختلف و از راه های متفاوت اقدام به مهاجرت در کشور اتریش کنند‌.

اتریش از زیباترین و امن ترین کشور های دنیا است. این کشور عضو اتحادیه اروپا می‌باشد همچنین متحد شدن در اتحادیه شنگن باعث شده است که این کشور رشد و شکوفایی فراوانی داشته باشد. در پایتخت این کشور صنایع مختلفی حضور دارند که این به قدرت اتریش اضافه میکند. بنابراین اتریش از کشور های قدرتمند اروپای مرکزی به حساب می‌آید.

زندگی خوب در  اتریش باعث شده است که مردم از طریق راه های مختلف مانند تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، تولد و ازدواج به این کشور مهاجرت کنند. بنابراین تعداد مهاجران کشور اتریش روند صعودی دارد و روز به روش در حال افزایش است.  بنابراین هیچ وقت کشور اتریش از کشور های برتر مهاجرت جدا نمی‌شود و همواره در لیست آن ها قرار دارد.

آمار  و ارقام نشان می‌دهد که اتریش در لیست بیست کشور برتر جهان از نظر اقتصاد قرار دارد. این کشور از قدیم تا به حال در وضعیت خوبی از لحاظ اقتصادی قرار دارد و برخی این موضوع را مدیون تحت تاثیر قرار گرفتن کشور آلمان میدانند.  این کشور مکانی بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری به حساب می‌آید. همچنین به دلیل تحصیل رایگان در این کشور، دانشجویان زیادی تمایل به مهاجرت تحصیلی به این کشور دارند. همچنین بازار کار در کشور اتریش از سطح خوبی قرار دارد.

اتریش کشوری مشهور برای گردشگری

کشور اتریش به دلیل قرارگیری در مکان جغرافیایی مناسب و تاریخ و فرهنگ غنی، دارای مناطق دیدنی و گردشگری فراوانی می‌باشد. مناطق دیدنی کشور اتریش، شامل مناطق تاریخی، طبیعی، فرهنگی و جاذبه های دیگر می‌باشد. قلعه آمبراس، استات سوپر، غارهای یخی، کلیسای هوف کرکه، قلعه هوهن سالزبورگ و…. از مکان های دیدنی در کشور اتریش می‌باشد که طرفداران فراوانی دارد.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها