کانادا کشوری واقع در شمال آمریکا است که به دلیل کیفیت بالای زندگی، اقتصاد قوی، و فرصت‌های شغلی فراوان، یکی از مقاصد محبوب مهاجرت در جهان است. کانادا یکی از کشور های پیشرفته جهان بوده که افراد از طریق روش های مهاجرتی مانند جاب آفر، ویزای تحصیلی و غیره به این کشور مهاجرت می کنند. اقامت در کانادا به دو شکل اقامت موقت و اقامت دائم امکان‌پذیر است. با ما همراه باشید تا به اخذ اقامت در کانادا بپردازیم.

انواع اقامت در کانادا

اقامت موقت

اقامت موقت به افرادی تعلق می‌گیرد که قصد دارند برای مدت محدودی در کانادا اقامت داشته باشند. این افراد می‌توانند از طریق یکی از روش‌های زیر به کانادا مهاجرت کنند:

اقامت دائم

اقامت دائم به افرادی تعلق می‌گیرد که قصد دارند به صورت دائم در کانادا زندگی کنند. افرادی که اقامت دائم کانادا را دریافت می‌کنند، از تمام حقوق شهروندان کانادا برخوردار می‌شوند، به جز حق رای و حق شرکت در انتخابات.

اقامت در کانادا

دلایل مهاجرت به کانادا چیست؟

با اشتغال در کانادا می توانید درآمدی مناسب داشته و هزینه ‌های زندگی را بهتر مدیریت کنید و پس انداز داشته باشید. با گذراندن چند سال در این کشور و جمع آوری سرمایه، فرصت خرید خانه و ماشین برای شما فراهم می ‌شود. بازار کار کانادا با تنوع شغلی بسیار زیاد، امکان یافتن شغل مناسب را برای متقاضیان فراهم می‌کند. با دریافت اقامت کانادا می توانید از خدمات درمانی رایگان و پوشش‌ های بیمه استفاده کنید. سیستم آموزشی پیشرفته و باکیفیت کانادا، امکان دستیابی به آموزش مطلوب را فراهم می‌ کند.

امنیت اجتماعی بالای این کشور، احساس رفاه و آرامش را برای ساکنان فراهم می ‌سازد. همچنین طبیعت بکر و مناظر زیبای کانادا، فرصت‌ های بی‌نظیری را برای سرگرمی و تفریح فراهم می ‌کند. می توانید در برخی دانشگاه ها تحصیل بدون مدرک زبان داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر با مجموعه متخصص اپلای 118 در ارتباط باشید.

بهترین روش ها برای مهاجرت و اقامت در کانادا

اقامت تحصیلی به کانادا

یکی از روش‌ های متداول برای مهاجرت به کانادا، تحصیل در این کشور است. متقاضیان می‌ توانند در مقاطع مختلف از دبستان تا دکترا، از طریق مؤسسات آموزشی کانادا، پذیرش تحصیلی دریافت کنند. تحصیل در مقاطع بالا مانند فوق لیسانس و دکترا آسان تر است. در صورت عدم دریافت بورسیه، باید به طور متوسط ۱۵ تا ۵۰ هزار دلار سال با توجه به سال ورود خود برای شهریه دانشگاه خود پرداخت کنند.

یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت ویزای تحصیلی کانادا، رتبه علمی بالای دانشگاه‌ ها، هزینه معقول تحصیل و امکان دریافت اقامت دائم از طریق این ویزا است. این ویزا امکان تحصیل در مؤسسات آموزشی تعیین شده را فراهم می ‌کند و تا انقضای ویزا، دانشجوها می ‌توانند در کانادا زندگی کرده، تحصیل کنند و حتی به صورت پاره‌ وقت کار کنند. در مقالات دیگر در باره بورسیه تحصیلی کانادا صحبت کردیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد تحصیل در کانادا مقالات دیگر این سایت را مطالعه نماید.

مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا

یکی از روش‌ های جذاب برای مهاجرت به کانادا، استفاده از ویزا های کاری است. متقاضیان می ‌توانند از دو روش اصلی، یعنی اکسپرس اینتری و گرفتن جاب‌آفر، استفاده کنند.

در روش اکسپرس اینتری، افراد ماهر می ‌توانند ویزای کاری دریافت کنند که این امر باعث می‌شود تا اقامت دائم در کانادا بدست آورند. برای افرادی که متخصص هستند و می‌ خواهند با خانواده به کانادا مهاجرت کنند، اکسپرس اینتری گزینه‌ بسیار مناسب است. با استفاده از این روش، امکان دریافت اقامت دائم را از ابتدای مسیر فراهم می ‌کند.

برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه اکسپرس اینتری، متقاضیان باید امتیازات لازم را کسب کنند. این امتیازات بر اساس عوامل مختلفی مانند سن، تحصیلات، تجربه کاری، مهارت زبانی، و داشتن پیشنهاد شغلی در کانادا تعیین می شوند. حداقل امتیاز لازم برای دریافت دعوتنامه برای درخواست اقامت دائم کانادا، 67 امتیاز است.

در این روش افراد بر اساس امتیاز هایی که کسب می‌ کنند، مورد بررسی قرار می‌گیرند. هرچه امتیاز فرد در برنامه اکسپرس بیشتر باشد، فرصت اخذ ویزا برای کار متقاضی بیشتر خواهد بود.

اگر شما نیز می خواهید از امتیازات خود باخبر شوید می توانید از طریق فرمی که در صفحه ی نحوه امتیاز بندی مهاجرت به کانادا قرار داده ایم از امتیاز خود باخبر شوید و یا  با مشاوران ما در ارتباط باشید.

سرمایه‌گذاری در کانادا

یکی از روش‌ های مهاجرت به کانادا، از طریق اخذ ویزای سرمایه‌گذاری است. کانادا با داشتن منابع طبیعی غنی و سیاست ‌های اقتصادی سالم، جزو کشورهای پیشرو در جهان است. دولت این کشور شرایط مساعدی را برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی ایجاد کرده است. افراد می ‌توانند از طریق سرمایه‌گذاری در کسب و کار، کارآفرینی و خوداشتغالی، سرمایه خود را وارد اقتصاد کانادا کنند. بعد از انجام سرمایه‌گذاری، فرد می ‌تواند درخواست ویزای کانادا را ارائه داده و در این کشور اقامت پیدا کند.

سرمایه‌گذاری در کانادا

اقامت از طریق ازدواج

یکی از روش‌های مهاجرت به کانادا، ازدواج است. در این روش، فرد باید با یک شهروند یا فرد مقیم دائم کانادا ازدواج کند. این امکان به همسر و شریک قانونی فراهم می‌ کند که در این کشور زندگی کند. این روند اخذ اقامت در کانادا پس از ازدواج، نیازمند ارائه مدارک هویتی و اثبات توانایی مالی برای زندگی در این کشور است. پس از مدت زمان معین، با اجرای مراحلی از جمله گذراندن آزمون تابعیت و نشان دادن توانایی زبانی، می‌توان اقامت دائم کانادا را دریافت کرد.

جمع بندی

اقامت در کانادا به عنوان یکی از مقاصد بین‌المللی محبوب برای تحصیلات عالی و زندگی به‌خصوصی برای دانشجویان بین‌المللی، چشم‌اندازی جذاب و دل‌انگیز را ارائه می‌دهد. با توجه به سیاست‌های مهاجرتی پویا و آموزش عالی ارائه شده توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی معتبر، اقامت در کانادا فرصت‌های بیشماری را برای رشد شخصی و حرفه‌ای فراهم می‌کند.

علاوه بر این، محیط فرهنگی چندفرهنگی، طبیعت زیبا و سطح زندگی بالا، اقامت در این کشور را به یک تجربه یادگیری جذاب و منحصر به فرد تبدیل می‌کند. به طور کلی، اقامت در کانادا نه تنها فرصتی برای دستیابی به تحصیلات برتر است، بلکه فرصتی برای تجربه‌ی زندگی متنوع و جذاب در یکی از کشورهای پیشرو جهان فراهم می‌کند.

 

برای اطلاعات و جزئیات بیشتر در زمینه مهاجرت، می‌توانید با اپلای 118 در تماس باشید.

تیم ما از کارشناسان و مشاوران با تجربه آماده است که به شما در ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی، مشاوره‌ی مورد نیاز و راهنمایی در کلیه مسایل مرتبط با اعزام دانشجو، اخذ اقامت تحصیلی ، اخذ ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت، و سایر موارد مرتبط کمک خواهند کرد.

برای تماس با ما، می‌توانید از راه‌های ارتباطی موجود در وبسایت ما استفاده کنید و یا از طریق ایمیل یا تلفن زیر با ما در ارتباط باشید .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها