روش های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. برای این که کاندیدا و منتخب مهاجرت به کانادا باشید، می توانید از روش امتیاز بندی کانادا برای مهاجرت استفاده نمایید. که این برنامه امتیاز بندی کانادا برای مهاجرت، یکی از معیارهای اصلی و مهم برای انتخاب مهاجران به این کشور است.

این روش، به متقاضیان مهاجرت امکان می‌دهد تا امتیازهای مختلفی بر اساس ویژگی های مختلفی از جمله سن، تحصیلات، تجربه کاری، و مهارت های زبانی خود بدست آورند. مهاجرینی که امتیاز کافی برای مهاجرت به کانادا کسب کنند، می توانند از طریق برنامه های مختلفی مانند برنامه کاری، برنامه خانوادگی ، اقامت استارتاپ یا ویزای استارتاپ و برنامه کارآفرینی وارد این کشور شوند.

این برنامه به عنوان یک فرآیند منظم و مهیا برای مهاجرت به کانادا شناخته می شود که بر اساس اصول شفاف و منصفانه‌ای از امتیازدهی و انتخاب مهاجران عمل می‌کند. جهت آشنایی و استفاده از این روش مهاجرتی با ما همراه باشید.

دلایل محبوبیت کانادا

کانادا با توجه به پیشرفت هایی که در سال های اخیر داشته، به عنوان یکی از بزرگترین مقاصد مهاجرتی در جهان شناخته می ‌شود. عواملی همچون سطح بالای کیفیت زندگی، امکانات آموزشی عالی، فرصت‌های شغلی پربار و درآمدهای رو به رشد، سبب می‌ شوند که هر ساله تعداد قابل توجهی از مهاجران از سراسر جهان به این کشور مهاجرت کنند.

در نظر داشته باشید کشور کانادا سیاست ‌های خاصی برای جذب سرمایه و نیرو های متخصص دارد. یکی از این سیاست ها، سیستم امتیازبندی مهاجرت می‌شود که به مهاجران با مهارت ‌ها، توانایی‌ ها و تجربیات مورد نیاز می توانند امتیاز لازم را کسب کرده تا شرایط لازم برای اخذ ویزا و ورد به کانادا را داشته باشند. برای اطلاع از شرایط تحصیل رایگان کانادا با ما همراه باشید.

امتیاز بندی کانادا برای مهاجرت

سیستم امتیاز بندی کانادا برای مهاجرت

برای مهاجرت به کانادا، یک سیستم امتیازبندی استفاده می‌ شود که معیار های مختلفی را برای ارزیابی و انتخاب مهاجران در نظر می‌ گیرد. این معیار ها شامل مهارت های تحصیلی، نیروی انسانی، و فاکتور های دیگر است. پس از ورود به کانادا می توانید اقدام به تحصیل رایگان کانادا نمایید. برای دانش آموزان، مدرسه اینترنشنال(مدرسه بین المللی) نیز در نظر گرفته شده که به شکل رایگان یا با هزینه بسیار کم امکان تحصیل در کانادا وجود دارد. فاکتورهای مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا شامل موارد زیر است:

مهارتهای متقاضی

یکی از امتیازات مهاجرت، ارائه مهارت های لازم است. این مهارت ها شامل مواردی مانند تجربیات شغلی، سوابق تحصیلی، و دیگر مهارتهای قابل انتقال است که مهاجر می ‌تواند به بازار کار کانادا ارائه دهد. ویژگی های شخصیتی مانند تعهد، انطباق‌پذیری، قابلیت همکاری، و اخلاق مورد توجه قرار می گیرد.

مدارک زبان

در کشور کانادا دو زبان رسمی وجود دارد. بیشتر مردم کانادا انگلیسی زبان بوده ولی برخی ایالت ها به زبان فرانسوی صحبت می کنند. ارائه مدارک زبان انگلیسی و فرانسوی معتبر در اخذ امتیاز برای مهاجرت کانادا مورد توجه قرار می گیرد. با ارائه این مدارک می توانید بورسیه تحصیلی کانادا را دریافت کرده و یا در بازار کار این کشور به شکل رسمی اشتغال داشته باشید.

 

امتیاز در سیستم اکسپرس اینتری کانادا

شرایط امتیاز در سیستم اکسپرس اینتری کانادا

در سیستم اکسپرس اینتری، متقاضیان می ‌توانند حداکثر تا 1200 امتیاز را کسب کنند که به دو بخش 600 امتیازی تقسیم می ‌شود. از این 600 امتیاز اول، حدود 500 امتیاز به خود شخص متقاضی یا فاکتورهای نیروی انسانی و حداکثر 100 امتیاز نیز به مهارت ‌های قابل انتقال توسط متقاضی تعلق می ‌گیرد.

در صورتی که متقاضی متأهل باشد، 600 امتیاز اول، حدود 460 امتیاز به خود شخص متقاضی یا فاکتورهای نیروی انسانی و حداکثر 100 امتیاز نیز به مهارت‌های قابل انتقال توسط متقاضی تعلق می‌گیرد. 40 امتیاز باقیمانده نیز به همراه همسر متقاضی تعلق می‌گیرد. البته در حال حاضر، شرایط همسر نسبت به گذشته تأثیر بیشتری در کسب امتیازات متقاضی دارد. که در جدول امتیازبندی زیر مشخص کرده ایم.

مراحل اخذ ویزا و امتیاز بندی اکسپرس اینتری کانادا

قدم اول : جدول امتیازبندی از 100

در قدم اول، صلاحیت متقاضی با توجه به برخی پارامتر ها بررسی می شود. اگر حداقل امتیاز 67 از 100 را کسب کنید، می توانید وارد مرحله دوم امتیازدهی یا به اصطلاح استخر Pool ‌شوید.

برای محاسبه ۶۷ امتیاز کانادا، لطفاً شرایط زیر را بررسی کنید:

امتیاز بندی کانادا برای مهاجرت

قدم دوم : جدول امتیاز بندی از 1200

در قدم دوم متقاضی تمایل خود را برای مهاجرت به کانادا بیان می‌ کند. بر حسب امتیازات کسب شده می تواند وارد مرحله دو شود. اگر متقاضی حداقل امتیاز مورد نیاز را کسب کند، می تواند برای مهاجرت به کانادا اقدام کند. هر چه امتیازات بیشتری کسب کنید، شانس دریافت دعوتنامه برای مهاجرت و اقامت کانادا بیشتر خواهد شد.

برای محاسبه امتیاز کل از ۱۲۰۰، شما می‌توانید از اطلاعات زیر استفاده کنید که به این ترتیب می باشد:

امتیاز بندی کانادا برای مهاجرت

پس از انجام پروسه امتیاز بندی و دریافت دعوتنامه، شما 90 روز فرصت دارید برای ثبت درخواست اقامت خود اقدام کنید. سپس، پس از تکمیل تمامی مراحل و ارائه مدارک مورد نیاز، ویزای شما تا حداکثر 6 ماه توسط دولت کانادا صادر می ‌شود.

امتیاز بندی کانادا برای مهاجرت

جمع بندی

امتیازبندی کانادا برای مهاجرت یک سیستم امتیازدهی است که برای انتخاب مهاجران متقاضی برای ورود به کانادا استفاده می‌شود. این سیستم بر اساس معیارهای مختلفی که در بالا گفته شد، امتیاز می‌دهد. مهاجرانی که امتیاز کافی را دریافت می‌کنند، می‌توانند در فرآیند مهاجرت به کانادا شرکت کنند. این سیستم جذابیت بالایی برای افرادی که تمایل به مهاجرت به کانادا دارند، دارد زیرا به آن‌ها فرصتی برای نشان دادن مهارت‌ها و ویژگی‌های خود و افزایش امکانات دریافت ویزای مهاجرت به این کشور را می‌دهد.

 

برای اطلاعات و جزئیات بیشتر در زمینه مهاجرت، می‌توانید با اپلای 118 در تماس باشید.

تیم ما از کارشناسان و مشاوران با تجربه آماده است که به شما در ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی، مشاوره‌ی مورد نیاز و راهنمایی در کلیه مسایل مرتبط با اعزام دانشجو، اخذ اقامت تحصیلی، اخذ ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت، و سایر موارد مرتبط کمک خواهند کرد.

برای تماس با ما، می‌توانید از راه‌های ارتباطی موجود در وبسایت ما استفاده کنید و یا از طریق ایمیل یا تلفن زیر با ما در ارتباط باشید .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها