رشته MBA یکی از بهترین رشته ها برای تحصیل در خارج از کشور بوده و می توانید در بهترین کشورهای جهان تحصیل نمایید. همراه ما باشید تا به تحصیل در رشته MBA در بهترین کشورهای جهان بپردازیم.

تحصیل رشته MBA در آمریکا

آمریکا به عنوان یکی از مقاصد محبوب برای تحصیل در رشته MBA شناخته می‌شود. در آمریکا برنامه ‌های تحصیلی MBA برای افرادی با تحصیلات در هر رشته‌ای وجود دارد. حتی در صورتی که تحصیلات پایه مدیریت ندارید، می توانید به تحصیل در رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا بپردازید. افراد از هر رشته ‌ای می‌ توانند برای تحصیل در MBA درخواست دهند.

این کشور دارای بسیاری از مراکز علمی و دانشگاه‌های معتبر در زمینه بیزینس و مدیریت است. این مراکز شامل دانشگاه ‌های معروفی همچون Harvard، Stanford، Wharton و MIT می‌ شوند که به عنوان برترین مدارس و دانشگاه های MBA در جهان شناخته می ‌شوند.

جهت ورود به رشته MBA در آمریکا، دانشجویان بین‌المللی معمولاً باید نمره IELTS حداقل 6.5 را ارائه دهند. این نمره به عنوان معیار تسلط بر زبان انگلیسی برای تحصیل در آمریکا مورد نظر است. برای اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت های تحصیلی، مهاجرت کاری، جاب افر، ویزای تحصیلی اتریش و غیره با سایت اپلای 118 در ارتباط باشید. برای اطلاع از برنامه های تحصیل در اسلواکی با ما همراه باشید.

تحصیل در رشته MBA در بهترین کشورهای جهان

دوره های MBA در کانادا

کشور کانادا، نیز یکی از کشور های مناسب رشته های مدیریتی است. دوره MBA در کانادا به مدت یک تا دو سال است. این کشور به عنوان یک مقصد محبوب برای تحصیل در رشته MBA شناخته می‌شود و دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبری دوره‌ های با کیفیت برای این رشته ارائه می‌دهند که در سطح جهانی قابل قبول هستند. فارغ‌التحصیلان این رشته به سرعت وارد بازار کار می‌شوند و از درآمد خوبی برخوردارند.

آینده تحصیل در کانادا برای رشته مدیریت به شدت مثبت است و این مسئله باعث ترغیب افراد بیشتر به مطالعه در این زمینه می‌شود. هدف اصلی این دوره، تربیت مدیران کارآمد و ماهر است. دوره MBA به صورت پاره ‌وقت و تمام ‌وقت ارائه می‌ شود، این امکان را فراهم می‌کند که دانشجویان با توجه به شرایط خود، انتخاب کنند که آیا به صورت تمام وقت به تحصیل بپردازند یا در کنار کار فعلی خود به صورت پاره‌ وقت درس بخوانند.

تحصیل در رشته MBA آلمان

آلمان یکی از کشورهایی است که بسیاری از دانشگاه‌ها و مدارس تجارت معتبر آلمان، برنامه‌های تحصیلی در رشته MBA را با گرایش‌های مختلف ارائه می‌دهد. این رشته برای افرادی مناسب است که به دنبال یک تجربه تحصیلی با هزینه کم و فرصت ورود به بازار کار هستند. به طور کلی، تحصیل در رشته‌های مدیریتی در آلمان جذابیت زیادی دارد و دانشجویان بین‌المللی زیادی درخواست تحصیل در این گرایش‌ها را دارند.

پس از اتمام دوره تحصیلی خود، دانشجویان این رشته با مهارت‌های اقتصادی، تجارتی، و مدیریتی فراوانی وارد بازار کار می شوند. این مهارت ‌ها به آن ‌ها کمک می‌کند تا به راحتی و با اطمینان وارد بازار کار شوند.

برای تحصیل در این رشته در آلمان، لازم است که به یکی از دو زبان آلمانی یا انگلیسی به طور کامل مسلط باشید و همچنین سن شما حداقل 18 سال باشد. برترین کشورهای جهان در زمینه تحصیل MBA در آلمان به ویژه نیاز به قبولی در آزمون ورودی یا گذراندن دوره کالج است. می توانید با تحصیل در ایتالیا نیز از مزیت های مهاجرت به کشور های اروپایی با پیچیدگی کمتر استفاده نمایید.

"</p

تحصیل MBA در سنگاپور

سنگاپور، یک کشور کوچک در جنوب شرقی آسیا است که دارای دانشگاه‌ های بین‌المللی معتبری است. بسیاری از دانشگاه ‌های این کشور در بین برترین دانشگاه‌های جهان قرار دارند و به همین دلیل، سنگاپور به عنوان یکی از بهترین مقاصد برای تحصیل در رشته MBA شناخته می ‌شود. این رشته در اصل مرتبط با مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد است و گزینه‌ های بسیاری برای گرایش‌ ها و تخصص ‌ها در دوره دکترا نیز وجود دارد.

جمع بندی

در این بحث به بررسی تحصیل در رشته MBA در بهترین کشورهای جهان پرداختیم. کشور های انگلستان، ، استرالیا، سنگاپور، اسپانیا، هلند، فرانسه و ایتالیا و غیره از دیگر کشور ها برای تحصیل در رشته‌ MBA هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد ویزای تحصیلی اتریش، تحصیل در ایتالیا، تحصیل در اسلواکی، تحصیل در کانادا و کشور های دیگر با وکلای متخصص مجموعه ما در ارتباط باشید.

توجه داشته باشید که انتخاب کشور بر اساس اهداف شخصی، نیازهای تحصیلی و حرفه‌ای شما متغیر است، بنابراین بهتر است قبل از تصمیم‌گیری، با دقت مزایا و معایب هر گزینه را بررسی کنید.

 

برای اطلاعات و جزئیات بیشتر در زمینه مهاجرت، می‌توانید با اپلای 118 در تماس باشید.

تیم ما از کارشناسان و مشاوران با تجربه آماده است که به شما در ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی، مشاوره‌ی مورد نیاز و راهنمایی در کلیه مسایل مرتبط با اعزام دانشجو، اخذ اقامت تحصیلی ، اخذ ویزای سرمایه گذاری و ثبت شرکت، و سایر موارد مرتبط کمک خواهند کرد.

برای تماس با ما، می‌توانید از راه‌های ارتباطی موجود در وبسایت ما استفاده کنید و یا از طریق ایمیل یا تلفن زیر با ما در ارتباط باشید .

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها