امنیت و آرامش کشور مقصد در انتخاب شما نقش اصلی را دارد و قطعا نمی خواهید در کشوری زندگی کنید که امنیت شما و عزیزانتان در آن به خطر بیوفتد. در این مقاله قصد داریم به امنیت در اسلواکی بپردازیم. اگر قصد سفر یا اقامت در این کشور را دارید؛ با ما تا پایان این مقاله کوتاه همراه باشید.

موقعیت کشور اسلواکی

کشور اسلواکی یکی از کشورهای اروپای شرقی بوده و در حوزه شینگن قرار دارد. این کشور حدود 5 میلیون نفر جمعیت داشته و از شمال با لهستان، از غرب با جمهوری چک و اتریش، از جنوب با مجارستان و از شرق با اوکراین همسایه و هم مرز است.

پایتخت این کشور، شهر براتیسلاوا بوده و یکی از زیباترین و آرام ترین پایتخت های اروپایی به شمار می رود که تا پایتخت کشور اتریش یعنی وین حدود یک ساعت فاصله دارد.

کشور اسلواکی با کوهستان های کهن و بزرگی پوشانده شده و رودخانه های زیادی را در دل خود جای داده است. در واقع طبیعت خیال انگیز این کشور شما را به یاد افسانه های دور و دراز می اندازد.

امنیت در کشور اسلواکی

از آن جایی که این کشور زیبا در حوزه شینگن قرار دارد؛ باید برای دریافت ویزا یا اقامت آن، مراحل سختی را پشت سر بگذارید. با توجه به فیلترهایی که افراد مهاجر یا توریست می گذرانند، باید گفت که این کشور از امنیت بالایی برخوردار است.

در واقع در مقایسه با برخی کشورهای اروپای شرقی، مثل اتریش و رومانی، اسلواکی از امنیت بیشتری برخوردار بوده و آرامش بالاتری را برای مردم و گردشگران فراهم کرده است.

در صورتی که قصد تحصیل یا کار در این کشور را دارید؛ باید بدانید که کشور اسلواکی برای دانشجویان خارجی، به ویژه دانشجویان دختر، زمینه هایی را فراهم کرده تا در آرامش و امنیت دوران تحصیلی خود را پشت سر بگذرانند. پس با خیال راحت می توانید روی درس خود تمرکز کرده و بابت امنیت جانی یا مالی، هیچ نگرانی به دل خود راه ندهید.

در سال های اخیر؛ با توجه به افزایش تعداد پناهجویان، امنیت و آرامش در برخی کشورهای اروپایی کمی مختل شده و شاهد هنجارشکنی و بی قانونی در بعضی موارد هستیم. باید بگوییم که خوشبختانه کشور اسلواکی با پذیرش خیلی کم و فیلترهای شدید، مهاجران کمی داشته و به همین دلیل توانسته امنیت و آرامش مردم را به خوبی فراهم کند.

اگر قصد کار در این کشور اروپایی را دارید و می خواهید از امنیت در اسلواکی اطمینان حاصل کنید؛ باید بدانید که زمینه های لازم فراهم شده تا شما با هر مهارتی در این کشور در امنیت و آرامش، کار کرده و درآمد کسب کنید.

فضای کاری، اقتصادی و رفاهی کشور اسلواکی باعث شده تا بتوانید در امنیت، استعدادهایتان را کشف کرده و در مسیر کاری خود پیشرفت کنید.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که خوشبختانه تاکنون در این کشور گزارشی از آزار و اذیت یا سو استفاده جنسی، کودک آزاری یا تجاوز در محل کار و تحصیل گزارش نشده است.

در حالی که همین مسئله به یکی از معضلات بسیاری از کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی تبدیل شده و امنیت کاری و تحصیلی را تا حد زیادی در این کشورها کاهش داده است.

از آن جایی که این کشور جمعیت کمی دارد و پناهجویان کمی هم می پذیرد، توانسته به خوبی امنیت و آرامش همه افراد را تامین کرده و حقوق همه اقشار جامعه را به درستی رعایت کند.

کشور اسلواکی توانسته به خوبی امنیت را در مراکز درمانی بهداشتی یا بیمارستان ها فراهم کند. پس بدون نیاز به نگرانی جانی یا مالی، می توانید از این مراکز درمانی استفاده کرده و فقط نگران بیماری خود باشید، نه بیشتر!

تاکنون آماری از تخلفات پزشکی، زیرپا گذاشتن حریم خصوصی بیمار، نادیده گرفتن تقاضا و مشکلات بیمار، به خطر افتادن امنیت جانی مراجعین و غیره در مراکز درمانی و پزشکی کشور اسلواکی گزارش نشده است. این یعنی امنیت در تمامی بخش های این کشور به خوبی جریان دارد.

رفاهی که اسلواکی برای مردمش فراهم کرده، نسبت به مجارستان و لهستان بسیار بیشتر بوده و مردم در آرامش به تحصیل، کار، تفریح و زندگی می پردازند.

در واقع براساس نمودار لگاتوم؛ کشور اسلواکی یکی از امن ترین کشورهای دنیا در زمینه های مختلف است که یکی از اصلی ترین دلایل وجود امنیت بالا در این کشور، عدم حضور پناهندگان در آن می باشد. بنابراین یک فرصت طلایی برای مهاجران به شمار میرود تا زندگی امن، آرام و شادی را تجربه کنند.

شاید این ویژگی ها برای اکثر مردم، بخصوص ایرانی ها، یک رویای دور باشد؛ اما با مهاجرت به این کشور می توانید به این رویا دست پیدا کنید.

برای دریافت اطلاعات و مشاوره در زمینه مهاجرت، دریافت انواع ویزا، دریافت اقامت و غیره در کشور اسلواکی با کارشناسان متخصص و باتجربه ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت، شما را به اهدافتان برسانند. سپاس از اینکه همراهمان هستید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها